Podsumowanie: grudzień 2012 oraz 2012 rok

Grudzień:

Essence:
Ocen: 1
Odmów: 0
Inne: 2
Razem: 3

Ness:
Ocen: 0
Odmów: 0
Inne: 0
Razem: 0

Discordia:
Ocen: 0
Odmów: 0
Inne: 1
Razem: 1

Razem:
Ocen: 1
Odmów: 0
Inne: 4

Jak wiadomo, dołączyła do nas Discordia, jej staż potrwa do 27 stycznia bieżącego roku. Miejmy nadzieję, że pomyślnie przejdziesz staż, ale tfu, tfu, żeby nie zapeszyć. 
W grudniu stażu nie przeszła Ebru. Szkoda, aczkolwiek nie możemy nic na to poradzić.
Dużo się u nas nie dzieje, jednak nie zamierzam się poddać i opuścić ocenialni. Za dużo czasu jej poświęciłam, żeby teraz od tak sobie ją zostawić. Mam nadzieję, że pomożecie mi w tym dziewczyny. Musimy jako przełamać ten kryzys na Szczerej. 

Rok 2012:
Ocenialnia powstała dokładnie 19 maja 2012 roku, a o godzinie 8:30 rozpoczęła swoją działalność, co oznacza, że za niedługo będzie istnieć 8 miesięcy, jak na razie te 8 miesięcy jest jeszcze niepełne, ale można tak podciągnąć. Jestem dumna, że tyle czasu Szczera Krytyka istnieje w blogosferze i stara się pomagać bloggerom jak najlepiej umie. W tym czasie zgłosiło się do nas kilku rekrutów, a niektórzy u nas zagościli na stażu, natomiast inni zostali oceniającymi. Niestety musieliśmy się pożegnać z paroma osobami.

Oto osoby, które były w załodze Szczerej, jednak odeszły:
- thebestgirl
- insecure
- Kot.
- Ashara
- Ebru
Za współpracę tych osób bardzo dziękujemy.

Obecny skład Szczerej:
- Essence
- Ness
- Discordia

Całoroczne podsumowanie:
Maj:
Oceny: 1
Odmowy: 1
Inne: 1

Czerwiec:
Oceny: 11
Odmowy: 4
Inne: 2

Lipiec:
Oceny: 7
Odmowy: 6
Inne: 3

Sierpień:
Oceny: 8
Odmowy: 5
Inne: 4

Wrzesień:
Oceny: 2
Odmowy: 1
Inne: 2

Październik:
Oceny: 0
Odmowy: 5
Inne: 1

Listopad:
Oceny: 1
Odmowy: 5
Inne: 1

Grudzień:
Oceny: 1
Odmowy: 0
Inne: 4
  
Razem:
Ocen: 31
Odmów: 27
Inne: 18

Po podsumowaniu widać, że początki ocenialni były najlepsze, teraz tylko gorzej, jednak może się kiedyś poprawi ten stan. To tylko takie moje gdybanie, bo na pewno szybko to nie nastąpi.

Ogłaszam ponownie, rekrutacja wciąż otwarta. Nie gryziemy, nie wymagamy Bóg wie czego, wystarczy, że umiesz coś tam naskrobać i tyle. Nie wymagamy osób doświadczonych, początkujący również są mile widziani. Zapraszam więc tu > rekrutacja <.

Możliwość zgłaszania zablokowana na czas nieokreślony, proszę już się nie zgłaszać, pomimo, że w poprzednim podsumowani umieściłam ową informację oraz widnieje ona nowinkach na ocenialni, to nadal pewne osoby się zgłaszają. Od teraz, gdy ktoś się zgłosi trafia do wolnej kolejki. Dotychczas się litowałam, bo było mi szkoda, ale teraz nie ma zmiłuj.

Przez niecałe osiem miesięcy liczba wyświetleń wynosi 24 231, a liczba opublikowanych komentarzy 610. Jak dla mnie to spory wynik i dziękuję wszystkim za odwiedzanie i komentowanie oraz za uzasadnioną krytykę, z którą miałam przyjemność się spotkać.
W sondzie grudniowej uzyskałyśmy 4 głosy, może to i niewiele, a patrząc na naszą aktywność, dziwię się, że ktokolwiek zagłosował. Mimo to, dziękujemy ze szczerego serca :)!

6 komentarzy:

  1. Gratuluję :>
    Myślę, że powinno się poprawić tak gdzieś kwiecień/maj, ponieważ ludzie będą mieli więcej czasu. Życzę wam dalszych sukcesów i szybkiego wyjścia z kryzysu oraz wspaniałych oceniających i dużo ocen a mało odmów :>

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. OWĄ informację, to się odmienia :)
    http://pl.wiktionary.org/wiki/Aneks:J%C4%99zyk_polski_-_zaimki#ten.2C_ta.2C_to.2C_ci.2C_te.3B_tamten.2C_tamta.2C_tamto.2C_tamci.2C_tamte.3B_.C3.B3w.2C_owa.2C_owo.2C_owi.2C_owe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja xd. Jak mogłam zrobić taki błąd? Dziękuję za zwrócenie uwagi i już poprawiam.

      Usuń
  3. Essence, regulaminowy czas postu mi się niedługo kończy, ale mam nadzieję, że nie zrezygnujesz z oceny z powodu kilku dni przeterminowania ;) Nie potrafię dodawać postów na siłę :)

    Edit: pardon, nie miała być odpowiedź, tylko nowy komentarz.

    OdpowiedzUsuń