Podsumowanie: listopad 2012

Essence:
Ocen: 0
Odmów: 0

Ness:
Ocen: 1
Odmów: 0

Ebru:
Ocen: 0
Odmów: 4

Razem:
Ocen: 1
Odmów: 4

*
W tym miesiącu nasza ocenialnia została odwiedzona 2 270 razy. Jak dla mnie to spory wynik jak na jeden miesiąc.
*
Szkoda komentarza... Za każdym razem mówię, że pójdzie lepiej, a i tak nie wychodzi. Nie mam tu do Was żalu, dziewczyny, lecz do siebie, bo nie ogarnęłam się i nie napisałam żadnej oceny. Znowu... Teraz mam już niemalże gotową i muszę ją opublikować, choćby nie wiem co. 
Ebru, Twój staż niedługo się skończy a oceny żadnej. Mogę zawsze go przedłużyć nieco, na przykład od świąt, ale i tak nie wywiniesz się od ich napisania.
Pod ostatnią odmową trochę się rozpisałyście odnośnie regulaminu. Regulamin regulaminem i złamanie go wiąże się z odmową, Ebru zdążyła napisać tylko dwa pierwsze podpunkty, jakby miała całą ocenę, to faktycznie mogłaby ją zmienić, ale jak miała zaczątek to po co? Dobra, nie drążę już tematu, uważam go za zamknięty.
Nasza ocenialnia ma forum, link po prawej stronie. Ebru, proszę zarejestruj się tam. Zresztą każdy może się tam wypowiedzieć, żalić. Więc zapraszam.
Na forum poruszyłam temat odnośnie przerwy świątecznej. Oceny publikujemy do 21 grudnia, a potem robimy sobie urlopik. Dzięki temu nie będzie nikt myślał, że ma do napisania ocenę, że musi się spieszyć. Na ocenialnię wracamy 5 grudnia, chyba że chcecie jeszcze później, wszystko do negocjacji.
Na czas nieokreślony zawieszam możliwość zgłaszania się, blogi które się zgłoszą trafią do wolnej kolejki.
A na koniec dziękuję za głosy w sondzie, nie spodziewałam się, że jakiekolwiek dostaniemy.
Ahoj!

Proszę dziś nic nie publikować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz