Podsumowanie: październik 2012

Essence:
Ocen: 0
Odmów: 1

Ness:
Ocen: 0
Odmów: 4

Razem:
Ocen: 0
Odmów: 5


Wyniku nie skomentuje...
Nasze grono opuściła Kot, niestety. Zostałyśmy we dwie, Ness i ja. Nie będę pisać, że mam na coś nadzieję, bo i tak wszystko pójdzie wspak. Postaramy się pozbyć swoich kolejek i opróżnić wolną kolejkę, jednak wszystko w swoim czasie. Bloga miesiąca nie ma, bo ocen nie było.
Przypominam o otwartym naborze, proszę tylko o umiejętność posługiwania się poprawną polszczyzną. I tyle. Nie bójcie się nie gryziemy, a jak już, to pożeramy w całości, ale nie chcę nikogo straszyć.
Dziękujemy za głosy w tej sondzie ->klik. Zdobyłyśmy ich siedem i na prawdę nie wiem skąd. Żadnych ocen nie dodawałyśmy, a jednak ktoś czuł do nas ten sentyment. Bardzo dziękujemy! Jak pojawi się sonda listopadowa, to link do niej znajdzie się w swoim miejscu. Co więcej mogę powiedzieć? Chyba już nic. Zatem kończę i życzę udanego dnia.
Proszę dzisiejszego dnia nic nie publikować.

10 komentarzy:

  1. Kurde, właśnie się zorientowałam, że czegoś w tym szablonie nie dorobiłam. Tło pod komentarzami miało być takie samo, jak pod notką xD mam to może zmienić czy raczej ma zostać tak, jak jest? Bo czcionka jest dosyć jasna i wydaje mi się, że z tłem byłyby lepiej widoczne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale macie śliczny szaaaablon! A i życzę jak najwięcej stażystów, bo widzę, że trochę z tym krucho.
    Miłego wieczoru życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szablon jest zasługą kochanej Elle ^^. A i nie dziękuję, żeby nie zapeszyć i nie spłoszyć chętnych rekrutów. Jednak widać, że teraz wszyscy lubią tworzyć swoje ocenialnie, bo nie chcą podporządkowywać się pod zasady innych. Również życzę miłego wieczoru i dziękuję za komentarz :).

      Usuń
    2. Proszę Cię, u nas na OK, nie jest lepiej. Wiele osób odchodzi lub sama jestem zmuszona ich wyrzucić - za brak ocen, a stażystów nie ma... Szkoda, że te nowe ocenialnie, a raczej ich założyciele nie wiedzą, że prowadzenie nie jest takie łatwe jak się wydaje.

      Usuń
  3. Ja się zgłosiłam jako stażystka mailem i niecierpliwie czekam na odpowiedź !! /Ola .

    OdpowiedzUsuń
  4. Essence, będzie mi bardzo miło, jeżeli weźmiesz mnie do swojej kolejki :) Dziękuję. :)
    Dla mnie czekanie nie jest czymś strasznym. :) W końcu każdy czeka, na swoją kolej. :)

    Jeszcze raz, bardzo dziękuję. :)

    http://viva-la-vida-sin-fronteras.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę żebyście stanęli na nogi :).
    Ja czekam z niecierpliwością na nowe oceny :).

    POZDRAWIAM!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Essence, proszę sprawdź pocztę ;)

    OdpowiedzUsuń