Odmowa oceny bloga: hermionawespole.blog.onet.pl i ogłoszenia

Szczerze Ci powiem, że nie chce mi się oceniać Twojego bloga. Już sama belka pokazuje, że treść najlepsza też nie będzie. Wiem też, że blog przejęłaś po młodszej kuzynce, a więc mogłaś to poprawić. Nie mam ochoty wyszukiwać i dokonywać korekty błędów z tylu rozdziałów. Już w jednym jest ich od groma, a co dopiero w większej ich ilości. Przepraszam Cię za to, że długo czekałaś, a ja Cię tak wystawiam. Nie mam usprawiedliwienia na swoją obronę. Jeszcze raz przepraszam, mam nadzieję, że nie będziesz mi miała tego za złe. Ogólnie to Twój blog jest dobry do poczytania tak sobie, gdy mamy ochotę pośmiać się z Hermionki. Myślę, że z lekka parodiujesz te postacie z Harrego Pottera i włączasz w to nawet królową Elżbietę, ale bez tego nie byłoby tak zabawnie. Dobra, koniec. To miała być odmowa i tyle. Teraz troszkę ogłoszeń parafialnych.
Jak wiadomo, od dłuższego czasu mamy zastój na ocenialni. Kot tak na prawdę odeszła, nie wiem co z Ness. Ona też nie daje znaków życia. Cała kolejka pada na mnie, a chętnych na oceniających brak. Mam nadzieję, że jakoś uda mi się kogoś znaleźć, a jeżeli nie, to zawieszę możliwość zgłaszania się do oceny i ocenię blogi z kolejki. Na pewno nie usunę ocenialni, a przynajmniej na chwilę obecną. Za dużo czasu jej poświęciłam, żeby teraz tak to wszystko rzucić, bo ocenialnia kryzys przechodzi. Kryzys kryzysem, jego też da się przeżyć. Może kiedyś znowu tu zapanuje natłok ocen, a przynajmniej w to wierzę, jednak nadzieja matką głupich. Co więcej mogę powiedzieć? No chyba już nic. Także zapraszam do zakładki "Rekrutacja", potrzebujemy oceniających. Nie trzeba być nie wiadomo kim, wystarczy poprawna polszczyzna, a wprawę się zdobędzie na ocenialni.

Do napisania!

Edit:
Przede wszystkim dziękuję cierpliwym osobom, które spokojnie czekają na ocenę bloga. Nie wiem jak to robicie wiedząc, że z ocenami u nas słabo. Naprawdę Wam dziękuję.

11 komentarzy:

  1. Nowyzmierzch i tak nie istnieje, więc Ness ma pustą kolejkę tak naprawdę :) (szkoda, byłam ciekawa, jak do bloga podejdzie, ale cóż).
    Faktycznie, pusto tutaj, ale macie dużo blogów na dość małą załogę, więc pewnie tak będzie...

    Essence, mam pytanie na razie pozostające w sferze hipotetycznych: jestem trzecia w kolejce, gdybym na przykład chciała, żebyś zamiast bloga w kolejce oceniła innego, też mojego, oczywiście, autorstwa (po prostu zamiana), byłaby taka możliwość?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka podmianka jak najbardziej możliwa, tylko proszę o adres bloga ;).

      Usuń
    2. O, świetnie. To ja, jakbym mogła, proszę o ocenę www.szuflada-marzen.blogspot.com :)
      Kołysankę muszę mocno dopracować, chyba chciałam za szeroką fabułę umieścić :)

      Usuń
  2. Musze się jeszcze zastanowić czy do Was dołączyć ... Myślałam o tym od pewnego czasu :>

    Jutro postaram się dać odpowiedź czy dochodze do WAS;D Powodzenia!

    / Ola , przyjazn-ponad-wszystko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę - to po pierwsze
    Jutro postram się dać odpowiedź, czy dochodzę do was - to po drugie
    Gubisz nosówki i przecinki, przed podjęciem stażu lepiej przypomnij sobie zasady interpunkcji i ortografii ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczyście ogłaszam, że żyję i nigdzie się nie wybieram. ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że nie jestem zła o odmowę :)
    Pozdrawiam, Cristal.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze raz przypominam ; wysłałam maila z propozycją przyjęcia mnie ; ) / Ola

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm... Jeżeli Kot odeszła, to która z kochanych Oceniających, weźmie mnie pod swą ocenę ? :)
    Jakbyśmy mogły "niespokojnie" czekać ? :) Kolejka, to kolejka, a jak wiadomo, każdy ma swoje życie, własne sprawy i problemy. ;)

    Link do mego bloga, który miała ocenić Kot:
    http://viva-la-vida-sin-fronteras.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń