029. namuzowani.blog.onet.pl

Blog: namuzowani


Pierwsze wrażenie:
Namuzowani. Jedyne, co mi się kojarzy z adresem, to muzyka, zresztą pierwszy jego człon mówi sam za siebie. Dokładniej to kojarzą mi się ludzie napełnieni muzyką, nie potrafiący bez niej żyć. Łatwo było mi go zapamiętać, prosty zapis. Odpowiedni adres do bloga z recenzjami muzycznymi, niczego nie mogę tu zarzucić, ob wszystko się zgadza. W belce wita mnie napis "O muzyce nieco krytycznym okiem". Czy twórcze? No nie bardzo, ale swoje, co bardzo cenię. Jednakże przydałoby się coś bardziej zachęcającego i dającego do pomyślenia. Jakiś głęboki cytat, albo własne słowa, o muzyce. Tak, to by było idealne. Im bardziej tajemniczo, tym czytelnik ma większą ochotę na dalsze zwiedzanie bloga. Kątem oka podglądam szablon i widzę, że napaćkane jest tam od groma.
7/9

Szablon:
Jak wspominałam, napaćkane tu tymi zdjęciami i teksturami, że oczopląsu można dostać. Jest wiele związanych z muzyką zdjęć, o wiele lepszych od obecnych. Wystarczy poszukać, obmyślić koncepcję, co gdzie, jaki napis, umieścić to w zamówieniu i gotowe. Aby szablon była ładny nie musi być zapchany. Może niektórym nie przeszkadzają takie upiększenia, ale mnie osobiście to odpycha. Aż patrzeć mi się nie chce. I jak zobaczyłam szablon, to chciałam czym prędzej wyjść, wiedząc nawet, że treść bloga jest dobra. Taki szablon pasuje bardziej na blog fanowski, a nie blog z recenzjami.
Kolory czcionek i ich wielkości są odpowiednio dobrane, chociaż przy nazwach ramek powiększyłabym ją nieco. Jednak nie jest to konieczne, aczkolwiek wyglądałoby lepiej.
7/13

Treść:
Notatki są ciekawe, każda piosenka dokładnie przeanalizowana i dobrze oceniona. Nie podajecie byle jakich utworów, wybieracie te lepsze i pokazujecie, że one też mają wady. Chętnie czytałam każdą recenzję i nigdy się nie nudziłam. Dodajecie też zdjęcia z teledysków co jest urozmaiceniem. Myślę, że jeszcze nie raz wejdę na Waszego bloga, bo również uwielbiam muzykę.
20/20

Poprawność:
Black Eyed Peas - Where is the love?
W teledysku zespół jeździ czarną furgonetka. - W teledysku zespół jeździ czarną furgonetką.

Rihanna - We Found Love ft. Calvin Harris
We found love to pierwszy singiel(...) - "We found love" to pierwszy singiel(...).
Wideoklip stopiniowa pokazuje trudności, jakie przezywa para. - Wideoklip stopniowo pokazuje trudności, jakie przeżywa para.
Mowa oczywiście o "Great Times". - Mowa, oczywiście, o "Great Times".
Zacznę od tego, że "Great Times" spodbalo mi się od razu gdy je usłyszałam. - Zacznę od tego, że "Great Times" spodbalo mi się od razu, gdy je usłyszałam.
Utwór utrzymany jest w dance' owych kimaltach(...) - Utwór utrzymany jest w dance'owych klimatach(...).

Guns N' Roses - Knockin' On Haaven's Door
Brak.

David Guetta ft. Nicki Minaj vs. Wet Fingers - Turn Me On
Turn Me On pochodzi ze ścieżki dźwiękowej do jednego z najgłośniejszych polskich filmów ostatnich lat- Sali Samobójców. - (...)polskich filmów ostatnich lat - Sali Samobójców.
Co do samych wykonawców- jakoś specjalnie ich nie ubóstwiam(...) - Co do samych wykonawców - jakoś specjalnie ich nie ubóstwiam(...).

Tokio Hotel - World Behind My Wall
Jeśli chcecie być informowani o nowych notkach to po prostu napiszcie to w komentarzu pod najnowszą notką. - Jeśli chcecie być informowani o nowych notkach, to po prostu napiszcie to w komentarzu pod najnowszą notką.
Może jestem staroświecka ale chłopak ubrany obcisłe lateksowe ciuszki z ostrym makijażem i fryzurą niczym z mangi nie należy do moich ideałów. - Może jestem staroświecka, ale chłopak ubrany obcisłe lateksowe ciuszki z ostrym makijażem i fryzurą niczym z mangi nie należy do moich ideałów.
Niestety tak to już jest, że żyjemy w kraju w którym gdy ktoś odznacza się spośród innych oryginalnym ubiorem lub makijażem to od razu jest zmieszany z błotem i nazwyany pedałem, zboczeńcem.... - Niestety, tak to już jest, że żyjemy w kraju, w którym gdy ktoś odznacza się spośród innych oryginalnym ubiorem lub makijażem, to od razu jest zmieszany z błotem i nazywany pedałem, zboczeńcem....
Może nie jest jakaś wybitna ale nie jest też słaba. - Może nie jest jakaś wybitna, ale nie jest też słaba.
World Behind My Wall to sentymentalna ballada opowiadająca o strachu przed prawdziwym życiem, które dzieję się za plecami Tokio Hotel, za ich czterema ścianami. - (...)przed prawdziwym życiem, które dzieje się za plecami Tokio Hotel, za ich czterema ścianami.
Piosenka jakoś specjalnie mnie nie powala ale zdecydowanie zaskoczyła, pozytywnie. - Piosenka jakoś specjalnie mnie nie powala, ale zdecydowanie zaskoczyła, pozytywnie.

Jarzębina - Koko Euro Spoko
Dziś notka wyjątkowa gdyż będzie w niej więcej informacji, niż samej muzyki. - Dziś notka wyjątkowa, gdyż będzie w niej więcej informacji, niż samej muzyki.
Większość Polaków uważa, że to "coś" bardziej nadaje się na wiejski festyn lub dożynki a nie na tak wielkie wydarzenie jakim są Mistrzostwa Europy w piłce nożnej. - (...)wiejski festyn lub dożynki a nie na tak wielkie wydarzenie jakim są Mistrzostwa Europy w piłce nożnej.
Od dzisiaj pod każdą notką i wy, czytelnicy będziecie mogli oceniać piosenki w ankietach. - (...)i wy, czytelnicy, będziecie mogli oceniać piosenki w ankietach.
Dziękuję Wam kochani za komentarze ;* Z dnia na dzień jest ich coraz więcej. - Dziękuję Wam kochani za komentarze ;*. Z dnia na dzień jest ich coraz więcej.
Radio Hello" było I JEST grane w każdym radiu. - Radio Hello" było, i jest, grane w każdym radiu.

Apel!
Pewnie myśleliście, że znów zniknęłam bo mi się nie chciało, bo coś tam coś tam. - Pewnie myśleliście, że znów zniknęłam, bo mi się nie chciało, bo coś tam coś tam.
Otóż NIE! - Otóż nie. - nie jest tu potrzebny Caps Lock i wykrzyknik.
Chyba nie muszę tłumaczyć o co chodzi. :> - Chyba nie muszę tłumaczyć o co chodzi :>.
I jak zwykle ogłoszenia podane w punktach. :D - I jak zwykle ogłoszenia podane w punktach :D.
Jestem już przywiązana do Onetu ale coraz poważniej myślę nad przeniesieniem bloga. - Jestem już przywiązana do Onetu, ale coraz poważniej myślę nad przeniesieniem bloga.
Ostatnio sporo osób o mnie zapomniało ale ja nie zapomniałam o Was. Jeśli chcecie abym znów Was informowała napiszcie to pod notką. Nawet jeśli przeniosę bloga na Blogspota to będę Was dalej informować. - Ostatnio sporo osób o mnie zapomniało, ale ja nie zapomniałam o Was. Jeśli chcecie abym znów Was informowała napiszcie to pod notką. Nawet jeśli przeniosę bloga na Blogspota, to będę Was dalej informować.
Z powodu awarii nie mogłam nie tylko dodawać komentarzy ale także notek. Miałam napisać dla Was kilka recenzji ale niestety się nie udało. - Z powodu awarii nie mogłam nie tylko dodawać komentarzy, ale także notek. Miałam napisać dla Was kilka recenzji, ale niestety się nie udało.
Wybierzcie tą która według Was powinna znaleźć się w następnej notce. - Wybierzcie tę, która według Was powinna znaleźć się w następnej notce.

Madonna - Girl Gone Wild
<Miały być fanfary ale nie wyszło> - <Miały być fanfary, ale nie wyszło>.
Ikona, królowa, gwiazda- Te słowa doskonale ją opisują. - Ikona, królowa, gwiazda - te słowa doskonale ją opisują.
Ale nawet jeśli jej się nienawidzi to trzeba ją szanować. Jej muzykę i to co nią osiągnęła. - Ale nawet jeśli jej się nienawidzi, to trzeba ją szanować. Jej muzykę i to, co nią osiągnęła.
To coś w czym Madonna jest na prawdę dobra. Mam jednak wrażenie, że królowa za dużo nasłuchała się Rihanny i zamiast wytyczać nowe trendy w muzyce sama za nimi podąża. Chce być znów szaloną nastolatką biegającą po dyskotekach. Chce szokować i bulwersować. Śpiewa o imprezach i pożądaniu. Średnio to dziś przekonujące i szczere. Niby to fajne, skoczne i wpadające w ucho ale po Madonnie spodziewałabym się czegoś więcej. - To coś w czym Madonna jest naprawdę dobra. Mam jednak wrażenie, że królowa za dużo nasłuchała się Rihanny i zamiast wytyczać nowe trendy w muzyce, sama za nimi podąża. (...)Niby to fajne, skoczne i wpadające w ucho, ale po Madonnie spodziewałabym się czegoś więcej.

Nightwish
Od niedawna jestem także współautorką kolejnego bloga na którego serdecznie Was zapraszam: http://johnnydeppfan.blog.onet.pl/  - (...)bloga, na którego serdecznie Was zapraszam: http://johnnydeppfan.blog.onet.pl/
Zanim powiesz na nich coś złego zastanów się czy chcesz jeszcze żyć... - Zanim powiesz na nich coś złego, zastanów się, czy chcesz jeszcze żyć...
Nightwish to bez dwóch zdań zespół wyjątkowy i... - Nightwish, to bez dwóch zdań zespół wyjątkowy i...
Jak dla mnie jest to ogromna zaleta ponieważ Rammstein jest jednym z moich ulubionych zespołów metalowych. - Jak dla mnie jest to ogromna zaleta, ponieważ Rammstein jest jednym z moich ulubionych zespołów metalowych.

One Direction - What makes you beautiful
Hej :) Na blogu pojawiło się kilka zmian. Oto niektóre z nich. 1. Dodane zostały nowe działy. Wszystkie znajdziecie w Menu na prawo :) 2. Jedną z nowości są Pojedynki Gwiazd :) Mam nadzieję, że Wam się spodobają. - Hej :). Na blogu pojawiło się kilka zmian. Oto niektóre z nich. 1. Dodane zostały nowe działy. Wszystkie znajdziecie w Menu na prawo :). 2. Jedną z nowości są Pojedynki Gwiazd :). Mam nadzieję, że Wam się spodobają.
Yeah! Każda ich fanka chciałaby być wyrwana. :D - Yeah! Każda ich fanka chciałaby być wyrwana. :D.

The Pretty Reckless - Make me wanna die
Hejka. Ciesze się, że bierzecie udział w Pojedynkach Gwiazd. - Hejka. Cieszę się, że bierzecie udział w Pojedynkach Gwiazd.
Zapraszam także na nową bitwę zaproponowana przez Snikersiika. - Zapraszam także na nową bitwę zaproponowaną przez Snikersiika.
Dziękuję, że tak chętnie głosujecie w sondach :) - Dziękuję, że tak chętnie głosujecie w sondach :).
Zanim zacznę przedstawiać dzisiejszą piosenkę chciałabym gorąco polecić zespół Eris Is My Homegirl. - Zanim zacznę przedstawiać dzisiejszą piosenkę, chciałabym gorąco polecić zespół Eris Is My Homegirl.
Eris Is My Homegirl to zwycięzcy polsatowskiego talent- show Must Be The Music. - Eris Is My Homegirl to zwycięzcy polsatowskiego talent - show Must Be The Music.
Przez przypadek zajęli drugie miejsce ale dla mnie są zwycięzcami xD Chłopcy grają zajebisty metalcore. Dużo tu darcia ryja i mocnego grania. Lubie to :D - Przez przypadek zajęli drugie miejsce, ale dla mnie są zwycięzcami xD. Chłopcy grają zajebisty metalcore. Dużo tu darcia ryja i mocnego grania. Lubie to :D.

Systerm Of A Down - War?
Od teraz będą się tu ukazywać również moje recenzje wybranych zespołów- głównie rockowo-metalowych- ale i nie tylko. Mam nadzieję. że niektóre pozycje będą dla wielu osób pozytywnym zaskoczeniem. Więcej info o mnie w dziale "O nas" - Od teraz będą się tu ukazywać również moje recenzje wybranych zespołów - głównie rockowo-metalowych - ale i nie tylko. Mam nadzieję, że niektóre pozycje będą dla wielu osób pozytywnym zaskoczeniem. Więcej info o mnie w dziale "O nas".
Piosenka ta była jedną z tych, które najbardziej wypromowały ich na początku twórczości i według mnie jedna z najlepszych jakie kiedykolwiek nagrali. - Piosenka ta była jedną z tych, które najbardziej wypromowały ich na początku twórczości i, według mnie, jedna z najlepszych jakie kiedykolwiek nagrali.
Nagranie jest bardzo skoczne, wręcz zachęca aż do pogo. ; ) - Nagranie jest bardzo skoczne, wręcz zachęca aż do pogo ; ).

Słoń - Od zmierzchu do świtu

Nuda... ale moim zdaniem teledyski raperów nie należą do najciekawszych.  - Nuda... ale, moim zdaniem, teledyski raperów nie należą do najciekawszych.

Red Hot Chili Peppers - Give it away
Zamawiacie naprawdę dużo piosenek. Zrecenzowanie ich wszystkich zajmie nam mnóstwo czasu ale obiecujemy, że na każdą piosenkę znajdziemy czas. - (...)mnóstwo czasu, ale obiecujemy, że na każdą piosenkę znajdziemy czas.
Dziękujemy, że zaczęliście informować o Nowych Notkach w dziale Spam :) - Dziękujemy, że zaczęliście informować o nowych notkach w dziale Spam :).
Chodzi o to żeby pod recenzjami były dyskusje związane tylko z piosenkami, muzyką, blogiem itp. - Chodzi o to, żeby pod recenzjami były dyskusje związane tylko z piosenkami, muzyką, blogiem itp.
Członkowie zespołu tańczą i grają na jakimś pustkowiu. Członkowie zespołu zostali czymś wymalowani, aby uatrakcyjnić klip. - Członkowie zespołu tańczą i grają na jakimś pustkowiu. Zostali czymś wymalowani, aby uatrakcyjnić klip.

Carly Rae Jespen - Call me maybe
Muszę przyznać, że przed meczem obstawiałam wynik 5:0 i prawie trafiłam. ;] - Muszę przyznać, że przed meczem obstawiałam wynik 5:0 i prawie trafiłam ;].
Utalentowana i piękna Kanadyjka- Carly Rae Jepsen podbija muzyczny świat. - Utalentowana i piękna Kanadyjka - Carly Rae Jepsen - podbija muzyczny świat.
Nie uwolnicie się od tego!! Zagłada!! - Nie uwolnicie się od tego! Zagłada!
Po występie postanawia dać mu swój numer, ale on jednak... Sami sprawdźcie. :) - Po występie postanawia dać mu swój numer, ale on jednak... Sami sprawdźcie :).

Guns N' Roses - Paradise City
Szukamy osób chętnych do Affiliates tutaj. Zapraszamy :) - Szukamy osób chętnych do Affiliates tutaj. Zapraszamy :).
Spędziliśmy z Anią go bardzo miło, lecz nie mogę zdradzić szczegółów bo jednak czytają to też dzieci no i Ania, która i tak mnie zamorduje jak tylko to zobaczy. - Spędziliśmy z Anią go bardzo miło, lecz nie mogę zdradzić szczegółów, bo jednak czytają to też dzieci, no i Ania, która i tak mnie zamorduje jak tylko to zobaczy.
Sam "konflikt" między Slashem a Axl`em to niemal legenda o której można by napisać książkę. - Sam "konflikt" między Slashem a Axl`em to niemal legenda, o której można by napisać książkę.
Później opowiada o problemie smogu w miastach oraz komercjalizacji na przykładzie Kapitana Ameryki- symbolu wolności(...) - (...)Kapitana Ameryki - symbolu wolności(...).
Pomimo, że nie ma nic wspólnego z sensem utworu ani przesłaniem piosenki podoba mi się. - Pomimo, że nie ma nic wspólnego z sensem utworu ani przesłaniem piosenki, podoba mi się.

Christina Aguilera - Hurt
Teraz wracam z nowymi pomysłami, piosenkami i pojedynkami. Poprzedni wygrali 30 Seconds To Mars , a już teraz zapraszam Was na "Królewską Wojnę". - (...)30 Seconds To Mars, a już teraz zapraszam Was na "Królewską Wojnę".
Zdecydowanie wolę oryginał w wykonaniu Maryli Rodowicz... której ostatnio odbija. - Zdecydowanie wolę oryginał w wykonaniu Maryli Rodowicz, której ostatnio odbija.
Teraz oddacie mi kasę za leczenie!!! - Teraz oddacie mi kasę za leczenie!
Prawię mi się podoba... prawie... - Prawie mi się podoba... prawie.
Widzimy tu Christinę w garderobie przygotowująca się do występu. - Widzimy tu Christinę w garderobie przygotowującą się do występu.
Chwile później dostaje ona telegram, informujący ją o śmierci ojca. - Chwilę później dostaje telegram, informujący ją o śmierci ojca.

Eminem - Lose yourself

Brak.

Metallica - Nothing else matters
Warto wyróżnić poszczególne utwory, takie jak "One", "The Unforgiven" czy też opisywana dziś przeze mnie ballada "Nothing Else Matters". - (..)"One", "The Unforgiven", czy też opisywana dziś przeze mnie ballada "Nothing Else Matters".

Brodka - Varsovie
Albumem "Granda" udowodniła, że jest dojrzała artystką(...) - Albumem "Granda" udowodniła, że jest dojrzałą artystką(...)
Od niedawna możemy cieszyć uszy najnowszym dziełem artystki - EP-ką "LAX" z której pochodzi opisywany dziś przeze mnie przebój. - (...)EP-ką "LAX", z której pochodzi opisywany dziś przeze mnie przebój.
Mimo, że piosenka śpiewana jest po angielsku to jest w niej coś co nadaje jej polskości, której w żadnym wypadku nie powinniśmy się wstydzić, a promować na świecie. - Mimo, że piosenka śpiewana jest po angielsku, to jest w niej coś, co nadaje jej polskości(...)
Tekst jest prosty i łatwy do zapamiętania, jednak jest w nim coś co chwyta za serce. - Tekst jest prosty i łatwy do zapamiętania, jednak jest w nim coś, co chwyta za serce.

Ewelina Lisowska + Ogłoszenia
Myślę, ze blog zacznie normalnie funkcjonować dopiero od nowego roku szkolnego, gdy już uporządkuję pewne sprawy. - Myślę, że blog(...)
Pragnę już na początku zaznaczyć, ze byłam wielką fanka Eweliny, a w X Factorze z niecierpliwością czekałam na jej kolejne występy. - Pragnę już na początku zaznaczyć, że byłam(...)
Moim zdaniem po prostu sprzedała się nagrywając kolejna komercyjna papkę, jakiej w naszym nadwiślańskim kraju już wiele. - Moim zdaniem po prostu sprzedała się nagrywając kolejną komercyjną papkę(...)
Informuje już teraz aby nie było zdziwienia. Jeśli macie pomysł na nowa nazwę to po prostu podzielcie się nim. - Informuję już teraz aby nie było zdziwienia. Jeśli macie pomysł na nowa nazwę, to po prostu podzielcie się nim.
Pamiętajcie, że wszystkiego można się nauczyć, tak wiec serdecznie zapraszam. - (...)tak więc serdecznie zapraszam.
Wracam do słuchania Marylina Mansona. Papa. :* - Wracam do słuchania Marylina Mansona. Papa :*.

Nowy początek
Juz niedługo znajdziecie tam opisy nowych autorów. Namuzowana Ania pozdrawia :D - Już niedługo znajdziecie tam opisy nowych autorów. Namuzowana Ania pozdrawia :D.

Rihanna - Russian Roulette
Przy niej są różni strażnicy. Pilnują jej. inne sceny przedstawiają ją i pewnego mężczyznę. - Przy niej są różni strażnicy, którzy pilnują jej. Inne sceny przedstawiają ją i pewnego mężczyznę.

System Of A Down - Lonely Day
(...)którego jestem fanką. Miłego czytania :) - (...)którego jestem fanką. Miłego czytania :).
(...)a około w 45 sekundzie jest nawiązanie do albumu Pink Floyd "Wish You Were Here". - (...)a około 45 sekundy jest nawiązanie do albumu Pink Floyd "Wish You Were Here".

Jula - Za każdym razem
Jula, właściwie Julita Fabiszewska to polska piosenkarka i autorka tekstów pochodząca z Łomży. - Jula, właściwie Julita Fabiszewska, to polska piosenkarka i autorka tekstów pochodząca z Łomży.
Przeplatane jest to tylko scenami, w których chłopak wścieka się na nią wścieka. - Przeplatane jest to tylko scenami, w których chłopak wścieka się na nią.

Avril Lavigne - When you're gone
Brak.

Linkin Park - Lost in the echo
Tak jak w przypadku innych od zespołów wydaje mi się być robiony na szybko, byleby był. - Tak jak w przypadku innych zespołów wydaje mi się być robiony na szybko, byleby był.

Red hot Chilli Peppers - Look around
Brak.

Mimo że Buka ma dysleksje, to nie biorę tego zbytnio pod uwagę, bo opublikował jedynie trzy posty i zniknął na czas nieokreślony. Błędy to typowo literówki, rzadko kiedy brak przecinka. Szczególnie zapominacie o stawianiu kropki po, a nie przed emotikoną.
3/7

Zakładki
Te najpotrzebniejsze i te urozmaicające są. Nie mam więc o czym się rozpisywać. No może napomknę, że Wasze opisy miło się czytało. A jeszcze jedno, zakładka spam nie do końca spełnia swoją rolę i tak informują Was pod notatkami.
4/5

Blog zyskał 41 punkty, co daje ocenę dobrą.

***

Przepraszam, ale po tak długiej przerwie wyszłam z wprawy pisania ocen.

2 komentarze:

  1. Tu Ania z "Namuzowanych". Dziękuję za ocenę. Mała poprawka - Buka opublikował 3, a nie 2 notki. Większość moich błędów to brak polskich znaków. Wynika to z tego, że część notek pisałam w Niemczech i mogło mi coś umknąć. W niektórych miejscach, niby poprawiasz jakieś zdanie, ale nie widze różnicy między moim, a Twoim już poprawionym. To, że informują pod NN to już nie moja wina. Co kilka notek muszę przypominać, aby tego nie robić, a niektórzy dalej swoje. Szablon raczej spotkał się z pozytywnymi ocenami. Myślę jednak, że czas na zmianę ale to dopiero gdy onet zostanie przeniesiony na blog.pl. Jeszcze raz dziękuję za ocenę i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłaś przy niektórych zdaniach nie widzieć błędów gołym okiem, ale jak się przyjrzeć to zazwyczaj stawiałam spację, gdzie u Ciebie ich nie było. Tak dla estetyczności, bo mam bzika na jej punkcie. Co do 3 notek, to najbardziej przepraszam zaraz to zmienię.

      Usuń