Podsumowanie: sierpień 2012

 Essence:
Ocen: 1
Odmów: 1
Razem: 2

thebestgirl:
Ocen: 0
Odmów: 0
Razem: 0

Kot:
Ocen: 2
Odmów: 3
Razem: 5

Ness:
Ocen: 3
Odmów: 2
Razem: 5
 
Ashara:
Ocen: 1
Odmów: 0
Razem: 1

Smile:
Ocen: 1
Odmów: 0
Razem: 1

Ocen: 8
Odmów: 6

***

Przykładem nie świeciłam. Kompletnie zaniedbałam ocenianie i za mało się tu udzielałam. Zobaczymy we wrześniu, może wtedy pójdzie lepiej. Ocen wydaje się być mało, jednak i tak jestem zadowolona z wyniku. Myślałam, że wyjdzie ich mniej.
Mam prośbę do stażystek, tytułując post z oceną piszcie na końcu domenę bloga, np. przykladowy-blog.blogspot.com.

***

Dziękujemy za głosy w sondzie na ocenialnię sierpnia. Dostałyśmy dziesięć głosów i to jest nasz największy wynik jak dotąd. Gdy pojawi się sonda na ocenialnię września, to uaktualnię link.

***

Z załogi odeszła thebestgirl, a dołączyły od nas trzy stażystki: Ness, Ashara i Smile. Życzę Wam powodzenia dziewczyny i mam nadzieję, że zostaniecie z nami dłużej, niż tylko miesięczny staż.

***

Co myślicie o tym, by wprowadzi w kryteriach jeszcze kilka małych zmian. W opowiadaniach zamiast podpunktu Autorka można by dodać Zakładki i zwiększyć liczbę punktów za bohaterów. Jeśli macie co do kryteriów jeszcze inne propozycje, to piszcie.

***

Myślałam o reklamowaniu przez miesiąc bloga, który uzyska największa liczbę punktów w danym miesiącu. Wiem, że taki pomysł jest już na innych ocenialniach, ale to dobry pomysł na rozsławienie naprawdę dobry blogów.

***

Kolejna i ostatnia sprawa. Zmienić szablon główny czy nie? Zbliża się jesień i pasowałyby jakieś brązy i żółcie. Jednak liczę na Wasze zdanie, bez niego nic nie zmieniam.

Proszę nie publikować dziś żadnych ocen.

7 komentarzy:

  1. Mam pytanie. Po co wstawiać w tytule postu to, na jakiej domenie jest? Zauważyłam, że adresy blogów są linkowane, więc poprzez najechanie na ten link można dowiedzieć się na jakiej domenie ów blog jest założony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak było do tej pory i nie chciałam aby się mieszało.

      Usuń
  2. Hej. Lubię Waszą ocenianie. Ostatnio przez kilka dni był zastój i myślałam, że po tych kłótniach na broken-glass i patelnia-widelec straciłyście chęci na dalsze prowadzenie tego bloga. No ale na szczęście moje obawy były nieuzasadnione. Za to mam pytanie: CO jest z Asharą? W jej kolejce jest blog, na którego ocenę czekam, a ona od oceny broken-glass nie napisała ani słówka, chyba że ja nie zauważyłam. Nie chcę jej poganiać, zastanawiam się tylko czy Penny nie zniechęciła jej do oceniania. Wtedy to była jej chyba pierwsza ocena, czy nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wtedy była to jej pierwsza ocena. Sądzę, że Ashara chce napisać dobrą ocenę, a nie taką na szybko i byle jak.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie, zmiana szablonu się przyda. Pomysł z reklamowaniem bloga też dobry.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy mógłby ktoś odpowiedzieć na moje pytanie?

    OdpowiedzUsuń