Podusmowanie: wrzesień 2012

Essence:
Ocen: 1
Odmów: 2
Razem: 3

Kot:
Ocen: 0
Odmów: 0
Razem: 0

Ness:
Ocen: 1
Odmów: 0
Razem: 1

Smile:
Ocen: 0
Odmów: 0

Razem:
Ocen: 2
Odmów: 2
 
Szkoda gadać... Wyniki są bardzo słabe, prawdopodobnie to przez rok szkolny i obowiązki, ale bez przesady. Mam nadzieję, ze ten miesiąc pójdzie nam zdecydowanie lepiej. A oceniające proszę o odzew pod tym postem, dzięki temu będę miała świadomość czy jeszcze żyjecie.
Co do Smile, to niestety, ale jestem zmuszona ją zwolnić. Pisałam do niej e-mail bodajże na w pierwszym tygodniu września i do teraz nie dostałam odpowiedzi. Także żegnam ją, a blogi z jej kolejki trafiają do wolnej, o czym zaraz autorzy zostaną poinformowani. Przykro mi, że to już była druga osoba ze słomianym zapałem, którą musiałam wylać. Nabór na oceniających wznowiłam, może zgłosi się ktoś konkretny. Poza tym zostaną wprowadzone zmiany w wyglądzie, może w regulaminach, kryteriach, porozsyłam ogłoszenia na Katalog Ocenialni i Gossip Bum. Dużo, dużo mam do zrobienia, ale będę to robić powoli.
Kolejki mamy zapchane i czasu też mało, ale jeśli znajdą się osoby, którym to nie przeszkadza, to zapraszamy serdecznie do oceny.
W tym miesiącu ocenialnia zawarła współpracę z blogiem Betowanie. Były jeszcze inne oferty współpracy od innych blogów, ale na nie odpowiem niebawem.
W sondzie na ocenialnię września zdobyłyśmy trzy glosy. Może to wydaje się być mało, ale dla mnie wiele znaczą. Dziękuję osobom, które na nas zagłosowały. Po resztę zapraszam tutaj. Wraz z nowym miesiącem została utworzona nowa sonda październikowa, głosować możecie tutaj. Za wszystkie głosy dziękuję.
Nic więcej ciekawego nie mam do powiedzenia, chyba już o wszystkim powiedziałam... Nie, czekajcie. Nie wyłoniłam bloga, który zyskał największą liczbę punktów w tym miesiącu. Tatararamm, najwięcej punktów zdobył blog... Utrzymaj tajemnicę oceniony przez Ness, zyskał on 43 punkty. Zatem jak wszystko ogarnę, to wstawię link i button do tego bloga. A autorce składam serdeczne gratulacje. I proszę dziś już nic nie publikować.  
To na tyle, pa.

2 komentarze:

  1. Widzę, że nie tylko u nas jest tak kiepsko z ocenami ._. Życzę Wam lepszego miesiąca, niż wrzesień.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń